Созданная искусственным интеллектом универсальная вакцина против коронавирусов успешно прошла первое испытание на людях

Ученые сделали важный шаг на пути к созданию вакцин нового поколения. Исследователи из Кембриджского университета совместно с биотехнологической компа...

Ученые создали биологический «обходной путь» в мозге, который может повысить устойчивость к стрессу

Нарушенные или поврежденные связи между нейронами лежат в основе многих неврологических и психических расстройств. Обычно такие состояния пытаются кор...

Устойчивая к лечению депрессия может поддаваться комбинациям уже известных препаратов

Многие люди с большим депрессивным расстройством не получают заметного облегчения от стандартных методов лечения. Даже современные антидепрессанты пом...

Ученые смогли обратить диабет у мышей с помощью выращенных в лаборатории инсулиновых клеток

Ученые из Швеции сообщили о важном шаге в разработке потенциального метода лечения диабета 1-го типа. Исследователи создали более надежный способ полу...

Крупное исследование выявило сильную связь между депрессией и проблемным употреблением каннабиса

Новое крупное научное исследование показало, что между большим депрессивным расстройством и расстройством, связанным с употреблением каннабиса, сущест...

Яке молоко ефективніше коров'ячого допоможе схуднути?

Яке молоко ефективніше коров'ячого допоможе схуднути?Як численні дослідження свідчать, коров'яче молоко дає можливість прискорити схуднення. Але, як виявилося, молоко іншого виду допомагає з цим завданням впоратися ще швидше. Яке? Фахівці Університету Неаполя запевняють, що молоко ослиці більш корисно, ніж коров'яче. Воно й прискорює схуднення, і приносить організму велику користь.

Такім чином, у ослиного молока жирності менше і воно найбільш живильне. У ньому є жирні кислоти омега 6 і 3, які знижують у крові рівень холестерину, захищаючи тим самим судини і серце, пише The Telegraph. Кальцій же, який міститься в достатку в ослячому молоці, для кісток корисний.

Следующій цікавий факт: осляче молоко за своїм складом ближче до людського, отже, його можна давати і немовлятам, у яких на коров'яче молоко алергія. Результати дослідження були представлені в Стамбулі на Європейському конгресі з ожиріння.

Правда про молоко!
Спеціалісти вже багато років сперечаються, шкідливим чи корисним є молоко, особливо для людей похилого та зрілого віку. Тим часом, воно є улюбленим напоєм мільйонів. У даній статті автор зібрав інформацію про молоко, щоб відповісти таки на питання, корисне воно чи вредное.
Есть думка, що у людини в організмі перестає з віком вироблятися фермент, який розщеплює молочний білок казеїн, отже, молоко не засвоюється. Крім того, має на організм негативний вліяніе.

Правда це або міф, чи варто в раціон свого харчування вводити молоко? Як відомо, практика - це критерій істини, практика ж показує следующее.
Спеціалісти Оксфорда довели, що молоко для роботи мозку дуже корисно. Даний продукт надає на пам'ять позитивний вплив. Дослідження показали - молоко - один з кращих джерел амінокислот і вітамінів, які запобігають в літньому віці розвиток розумових проблем. При регулярному споживанні в день всього двох склянок молока знижується помітно ризик виникнення недоумства і ослаблення памяті.

Молоко в першу чергу забезпечує наш організм необхідним вітаміном B12. Люди, в чиєму організмі цього вітаміну не вистачає, скаржаться в два рази частіше на погану пам'ять, ніж ті, в чиєму організмі рівень даного вітаміну в нормі. Вітамін групи В забезпечує правильне функціонування нервових клітин мозку і захищає від пошкодження їх. Вітамін B12 також міститься в рибі та м'ясі. Однак, вітамін з цих продуктів засвоюється набагато гірше, ніж з молока.

Пейте молоко вранці, якщо бажаєте похудеть
Ісследованіе показало, що на сніданок вживання склянки молока допоможе скинути зайву вагу. Тільки мова йде не про кожного молоці. Який конкретно напій допоможе стрункість повернути? Після ряду експериментів безпосередньо за участю добровольців вчені Австралії зробили висновок: вранці склянка знежиреного молока дає можливість набрати менше калорій в обід.

34 добровольця брали участь у цьому дослідженні. Всі учасники експерименту на першому етапі випивали склянку знежиреного молока вранці, під час другого випивали фруктовий напій. Їм пропонували в обід з'їсти стільки, скільки захочуть. Виявилося - молоко дає можливість з'їсти менше калорій на 9%, ніж вранці фруктовий сік, передав The Times of India. У чай ж молоко, навіть знежирене, не додавати краще, якщо ви хочете стрункості. У чаї молоко нейтралізує здатність першого спалювати в організмі жири.


Комментарии:

Оставить комментарий

Психологи выясняют, сколько мы стоим..

Впрочем, если в работе секретаря обязанности действительно могут различаться - где-то достаточно отвечать на звонки, а где-то приходится ... подробнее

Ученые нашли способ запускать рост ткане..

Директор калифорнийского института научно-технологических исследований сделал заявление, из которого стало ясно: борьба за восстановление ... подробнее

Тестостерон не влияет на уровень сексуал..

Статья дает новый взгляд на роль тестостерона, развенчивая мифы и открывая путь к более глубокому изучению влияния гормонов на повседневную подробнее

Все замечания и пожелания присылайте на info@greenrussia.ru.
Зеленая Россия – портал для дачников России. Все права защищены и охраняются законом. © 2007 - 2026.

При использовании материалов сайта, активная ссылка на www.greenrussia.ru обязательна.